Do zadań Sekretarza należy zapewnianie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności: 1)opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz projektów ewentualnych zmian tych aktów, 2)opracowywanie zakresów czynności, 3)nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr oraz dyscyplinę pracowników Urzędu, 4)nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz funduszem płac Urzędu, 5)przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie, 6)nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, 7)nadzór nad przygotowywaniem, kompletowaniem i przekazywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta, 8)koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, 9)przekazywanie Wójtowi do podpisu odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, 10)przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy, 11)udział w sesjach Rady i posiedzeniach Komisji Rady, 12)wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
|