Strona Podmiotowa: Gmina Sterdyń

Informacje szczegółowe o wybranej komórce:

Nazwa: Referat Organizacyjno-Społeczny
Nazwa skrócona: OS
Symbol: OS
Adres Organu/Komórki
organizacyjnej:
Urząd Gminy
T. Kościuszki 6
Sterdyń 08-320
Komórka nadrzędna merytorycznie: Wójt Gminy Sterdyń
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Wójt Gminy Sterdyń
Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek
8:00-16:00
Dni i godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek - piątek
8:00-16:00

 Przedmiot działania i kompetencje:

Do zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2)prowadzenie ewidencji korespondencji,
3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów,
7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę,
9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu,
11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,
16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym:
a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych,
b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi,
c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu,
d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych,
e)udział w pracach Komisji Przetargowych,
f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2)prowadzenie ewidencji korespondencji,
3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów,
7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę,
9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu,
11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,
16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym:
a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych,
b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi,
c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu,
d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych,
e)udział w pracach Komisji Przetargowych,
f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2)prowadzenie ewidencji korespondencji,
3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów,
7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę,
9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu,
11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,
16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym:
a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych,
b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi,
c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu,
d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych,
e)udział w pracach Komisji Przetargowych,
f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2)prowadzenie ewidencji korespondencji,
3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów,
7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę,
9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu,
11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,
16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym:
a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych,
b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi,
c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu,
d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych,
e)udział w pracach Komisji Przetargowych,
f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności:
1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2)prowadzenie ewidencji korespondencji,
3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów,
7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę,
9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu,
10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu,
11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu,
14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych,
15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,
16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym:
a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych,
b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi,
c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu,
d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych,
e)udział w pracach Komisji Przetargowych,
f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych

 Kadra kierownicza:

Kierownik Referatu

  Prowadzone tablice informacyjne:

  • Konkurs
  • ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy
  • Informacja o możliwości przyznania stypendium szkolnego
  • Wyniki naboru na stanowisko referenta w GCI
  • Tablica ogłoszeń
  • Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy
  • Konkurs ofert dla organizacji pozarządowych
  • Wyniki naboru na stanowisko referenta w GCI
  • Lista kandydatów
  • Informacja
  • Tablica ogłoszeń
  • Tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • Ogłoszenie Wójta Gminy Sterdyń
  • tablica ogłoszeń
  • Zawiadomienie o wyborze oferty
  • Zawiadomienie o wyborze oferty
  • Zawiadomienie o wyborze oferty
  • Informacja
  • Zawiadomienie o wyborze oferty
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • Tablica ogłoszeń
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • Informacja o wyniku naboru
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • tablica ogłoszeń
  • Wyniki naboru
  • tablica ogłoszeń
  • Lista kandydatów
  • Wyniki naboru
  • ogłoszenie o naborze
  • Lista kandydatów z naboru 4/08
  • WYNIKI NABORU 4/08
  • ogłoszenie o konkursie ofert
  • BUDOWA BLOKU ŻYWIENIOWEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W STERDYNI
  • WYBORY SAMORZĄDOWE 2010 R.
  • Konsultacje z organizacjami pozarządowymi
  • Informacja
  • Oferty na wypoczynek letni 2011
  • Ewidencja działalności Gospodarczej
  • PROGRAM WSPÓŁPACY GMINY STERDYŃ Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚ∆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2012
  • Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Sterdyni
  • Wykonanie instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektu "Blok Żywieniowy przy Szkole Podstawowej w Sterdyni
  • Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zakup gaśnic i znaków ochrony przeciwpożarowej dla Boku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Sterdyni
  • Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie materiałów promocyjnych z nadrukiem - Harmonijki Składanki
  • Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie kompletu gadżetów promocyjnych z nadrukiem
  • ogłoszenie o wyniku postępowania na realizację zamówienia pn. wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem
  • ogłoszenie o wyniku postępowania na realizację zamówienia pn. wykonanie materiałów promocyjnych z nadrukiem Harmonijki Składanki
  • zaproszenie do złożenia oferty na zamieszczenie na łamach gazety o zasięgu powiatowym lub regionalnym informacji promującej projekt
  • ogłoszenie o wyniku postępowania na realizację zamówienia pn. Zamieszczenie na łamach gazety o zasięgu powiatowym lub regionalnym informacji promującej projekt
  • Wykonanie tablicy pamiątkowej jednostronnej
  • Skład Gminnej Komisji Wyborczej w Sterdyni
  • Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie wypoczynku letniego dzieci i młodzieży z terenu gminy Sterdyń w 2012 r.
  • Zapytanie ofertowe
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania o zamówienie publiczne poniżej 14.000 EURO prowadzonego w trybie informacji cenowej na realizację zamówienia pn. Opracowanie graficzne, druk oraz dostarczenie publikacji informacyjnej o gminie Sterdyń i folderu turystycznego
  • ogłoszenia o obradach sesji Rady Gminy
  • Zapytanie ofertowe o cenę transportu ucznia niepełnosprawnego
  • PROGRAM WSPÓŁPRACY GMINY STERDYŃ Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚ∆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2013
  • Zapytanie ofertowe o cenę wykonania usług przewozowych dla zawodników Gminnego Uczniowskiego Ludowego Klubu Sportowego ZORZA Sterdyń na mecze wyjazdowe w 2013 r.
  • Zapytanie ofertowe o cenę transportu ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Sterdyń do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 4, w roku 2013.
  • Uchwała Składu Orzekającego RIO
  • Zapytanie ofertowe o cenę wykonania usług przewozowych dla zawodników GULKS Zorza Sterdyń
  • Otwarty konkurs ofert na realizację zadania puiblicznego w zakresie wypoczynku letniego dzieci i młodzieży z terenu Gminy Sterdyń w 2013 r.
  • Zapytanie ofertowe na wykonanie albumu o Gminie Sterdyń
  • Program wspólpracy Gminy Sterdyń z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2014
  • Zapytanie ofertowe na dowóz ucznia niepełnosprawnego w 2014 r.
  • Otwarty konkurs na wypoczynek letni dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Sterdyń na 2014 r.
  • Ogłoszenie o konsultacjach społecznych

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Stanisława Maciak
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Stanisława Maciak
Data wytworzenia informacji 2004-06-25
Data udostępnienia informacji 2004-06-25