Do zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2)prowadzenie ewidencji korespondencji, 3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, 6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów, 7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę, 9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu, 10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu, 11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych, 15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu, 16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym: a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych, b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi, c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu, d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych, e)udział w pracach Komisji Przetargowych, f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2)prowadzenie ewidencji korespondencji, 3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, 6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów, 7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę, 9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu, 10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu, 11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych, 15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu, 16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym: a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych, b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi, c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu, d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych, e)udział w pracach Komisji Przetargowych, f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2)prowadzenie ewidencji korespondencji, 3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, 6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów, 7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę, 9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu, 10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu, 11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych, 15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu, 16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym: a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych, b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi, c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu, d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych, e)udział w pracach Komisji Przetargowych, f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2)prowadzenie ewidencji korespondencji, 3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, 6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów, 7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę, 9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu, 10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu, 11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych, 15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu, 16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym: a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych, b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi, c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu, d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych, e)udział w pracach Komisji Przetargowych, f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień PublicznychDo zakresu działania Referatu Organizacyjno-Społecznego należy w szczególności: 1)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 2)prowadzenie ewidencji korespondencji, 3)prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 4)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, 5)prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, 6)przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem bądź też kierowanie do właściwych Referatów, 7)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 8)nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd i Radę, 9)prowadzenia spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu, 10)analiza kosztów funkcjonowania Urzędu, 11)zaopatrywania Urzędu i Rady w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, 12)prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych, 13)prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu, 14)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych, 15)zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu, 16)wykonywanie czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych - przy zachowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych - na zadania realizowane przez Gminę, w tym: a)przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie powoływania Komisji Przetargowych, b)opracowywanie projektu regulaminu pracy Komisji Przetargowej i przedstawienia go do zatwierdzenia Wójtowi, c)przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia przetargu, d)obsługa techniczno-kancelaryjna Komisji Przetargowych, e)udział w pracach Komisji Przetargowych, f)podawania do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, a w przypadkach określonych przepisami ustawy o zamówieniach publicznych - przesyłanie do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych
|