Strona Podmiotowa: Gmina Sterdyń

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjno-Społeczny
Symbol stanowiska: OS
Nazwa stanowiska: Kierownik Referatu

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. W zakresie spraw organizacyjnych:
1) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym remontem budynku Urzędu,
konserwacją inwentarza biurowego oraz zarządzanie budynkiem Urzędu,
2) Prowadzenie nadzoru nad pracą sprzątaczki Urzędu,
3) Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem i przygotowania spisu ludności i mieszkań,
4) Zapewnienie techniczno - materialnych warunków pracy terytorialnej
Komisji wyborczej i obwodowych komisji wyborczych,
5) Prowadzenie ewidencji umów cywilno - prawnych dotyczących używania
pojazdów do celów służbowych,
6) Dokonywanie analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz planowanie i
organizacja zaopatrzenia materiałowo - technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne,
7) Nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych i tablic informacyjnych
Urzędu,
8) Kasowanie środków trwałych i wyposażeń,
9) Weryfikacja faktur i rachunków pod względem formalnym, normatywnym i
rachunkowym oraz przekazywanie ich do Referatu Finansowego,
10) Zapewnianie obsługi i zabezpieczanie łączności telefonicznej i fax, telefonów komórkowych,
11) Prowadzenie obsługi centrali telefonicznej i fax,
12) Prowadzenie kalendarium Wójta,
13) Prowadzenie ewidencji prenumeraty zakupionych książek i wydawnictw
specjalistycznych
14) Prowadzenie ewidencji pieczątek,
15) Prowadzenie dzienników korespondencji,
16) Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji,
17) Prowadzenie ewidencji, zamawiania i rozliczania znaczków i opłat pocztowych,
18) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych,
19) Przygotowanie pomieszczeń i obsługa w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
2.W zakresie spraw kadrowych:
1) Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i Kierowników
gminnych jednostek organizacyjnych,
2) Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami i funduszami płac,
3) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z
pracownikami Urzędu oraz udzielan1. W zakresie spraw organizacyjnych:
1) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym remontem budynku Urzędu,
konserwacją inwentarza biurowego oraz zarządzanie budynkiem Urzędu,
2) Prowadzenie nadzoru nad pracą sprzątaczki Urzędu,
3) Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem i przygotowania spisu ludności i mieszkań,
4) Zapewnienie techniczno - materialnych warunków pracy terytorialnej
Komisji wyborczej i obwodowych komisji wyborczych,
5) Prowadzenie ewidencji umów cywilno - prawnych dotyczących używania
pojazdów do celów służbowych,
6) Dokonywanie analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz planowanie i
organizacja zaopatrzenia materiałowo - technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne,
7) Nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych i tablic informacyjnych
Urzędu,
8) Kasowanie środków trwałych i wyposażeń,
9) Weryfikacja faktur i rachunków pod względem formalnym, normatywnym i
rachunkowym oraz przekazywanie ich do Referatu Finansowego,
10) Zapewnianie obsługi i zabezpieczanie łączności telefonicznej i fax, telefonów komórkowych,
11) Prowadzenie obsługi centrali telefonicznej i fax,
12) Prowadzenie kalendarium Wójta,
13) Prowadzenie ewidencji prenumeraty zakupionych książek i wydawnictw
specjalistycznych
14) Prowadzenie ewidencji pieczątek,
15) Prowadzenie dzienników korespondencji,
16) Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji,
17) Prowadzenie ewidencji, zamawiania i rozliczania znaczków i opłat pocztowych,
18) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych,
19) Przygotowanie pomieszczeń i obsługa w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
2.W zakresie spraw kadrowych:
1) Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i Kierowników
gminnych jednostek organizacyjnych,
2) Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami i funduszami płac,
3) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z
pracownikami Urzędu oraz udzielan1. W zakresie spraw organizacyjnych:
1) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym remontem budynku Urzędu,
konserwacją inwentarza biurowego oraz zarządzanie budynkiem Urzędu,
2) Prowadzenie nadzoru nad pracą sprzątaczki Urzędu,
3) Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem i przygotowania spisu ludności i mieszkań,
4) Zapewnienie techniczno - materialnych warunków pracy terytorialnej
Komisji wyborczej i obwodowych komisji wyborczych,
5) Prowadzenie ewidencji umów cywilno - prawnych dotyczących używania
pojazdów do celów służbowych,
6) Dokonywanie analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz planowanie i
organizacja zaopatrzenia materiałowo - technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne,
7) Nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych i tablic informacyjnych
Urzędu,
8) Kasowanie środków trwałych i wyposażeń,
9) Weryfikacja faktur i rachunków pod względem formalnym, normatywnym i
rachunkowym oraz przekazywanie ich do Referatu Finansowego,
10) Zapewnianie obsługi i zabezpieczanie łączności telefonicznej i fax, telefonów komórkowych,
11) Prowadzenie obsługi centrali telefonicznej i fax,
12) Prowadzenie kalendarium Wójta,
13) Prowadzenie ewidencji prenumeraty zakupionych książek i wydawnictw
specjalistycznych
14) Prowadzenie ewidencji pieczątek,
15) Prowadzenie dzienników korespondencji,
16) Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji,
17) Prowadzenie ewidencji, zamawiania i rozliczania znaczków i opłat pocztowych,
18) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych,
19) Przygotowanie pomieszczeń i obsługa w tym protokołowanie - spotkań i zebrań
organizowanych przez Wójta,
2.W zakresie spraw kadrowych:
1) Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i Kierowników
gminnych jednostek organizacyjnych,
2) Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami i funduszami płac,
3) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z
pracownikami Urzędu oraz udzielan

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

poniedziałek-piątek
8.00-16.00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Renata Piwko
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Renata Piwko
Data wytworzenia informacji 2004-07-07
Data udostępnienia informacji 2004-07-07