1. W zakresie spraw organizacyjnych: 1) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym remontem budynku Urzędu, konserwacją inwentarza biurowego oraz zarządzanie budynkiem Urzędu, 2) Prowadzenie nadzoru nad pracą sprzątaczki Urzędu, 3) Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem i przygotowania spisu ludności i mieszkań, 4) Zapewnienie techniczno - materialnych warunków pracy terytorialnej Komisji wyborczej i obwodowych komisji wyborczych, 5) Prowadzenie ewidencji umów cywilno - prawnych dotyczących używania pojazdów do celów służbowych, 6) Dokonywanie analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo - technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne, 7) Nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych i tablic informacyjnych Urzędu, 8) Kasowanie środków trwałych i wyposażeń, 9) Weryfikacja faktur i rachunków pod względem formalnym, normatywnym i rachunkowym oraz przekazywanie ich do Referatu Finansowego, 10) Zapewnianie obsługi i zabezpieczanie łączności telefonicznej i fax, telefonów komórkowych, 11) Prowadzenie obsługi centrali telefonicznej i fax, 12) Prowadzenie kalendarium Wójta, 13) Prowadzenie ewidencji prenumeraty zakupionych książek i wydawnictw specjalistycznych 14) Prowadzenie ewidencji pieczątek, 15) Prowadzenie dzienników korespondencji, 16) Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, 17) Prowadzenie ewidencji, zamawiania i rozliczania znaczków i opłat pocztowych, 18) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych, 19) Przygotowanie pomieszczeń i obsługa w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 2.W zakresie spraw kadrowych: 1) Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 2) Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami i funduszami płac, 3) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz udzielan1. W zakresie spraw organizacyjnych: 1) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym remontem budynku Urzędu, konserwacją inwentarza biurowego oraz zarządzanie budynkiem Urzędu, 2) Prowadzenie nadzoru nad pracą sprzątaczki Urzędu, 3) Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem i przygotowania spisu ludności i mieszkań, 4) Zapewnienie techniczno - materialnych warunków pracy terytorialnej Komisji wyborczej i obwodowych komisji wyborczych, 5) Prowadzenie ewidencji umów cywilno - prawnych dotyczących używania pojazdów do celów służbowych, 6) Dokonywanie analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo - technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne, 7) Nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych i tablic informacyjnych Urzędu, 8) Kasowanie środków trwałych i wyposażeń, 9) Weryfikacja faktur i rachunków pod względem formalnym, normatywnym i rachunkowym oraz przekazywanie ich do Referatu Finansowego, 10) Zapewnianie obsługi i zabezpieczanie łączności telefonicznej i fax, telefonów komórkowych, 11) Prowadzenie obsługi centrali telefonicznej i fax, 12) Prowadzenie kalendarium Wójta, 13) Prowadzenie ewidencji prenumeraty zakupionych książek i wydawnictw specjalistycznych 14) Prowadzenie ewidencji pieczątek, 15) Prowadzenie dzienników korespondencji, 16) Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, 17) Prowadzenie ewidencji, zamawiania i rozliczania znaczków i opłat pocztowych, 18) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych, 19) Przygotowanie pomieszczeń i obsługa w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 2.W zakresie spraw kadrowych: 1) Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 2) Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami i funduszami płac, 3) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz udzielan1. W zakresie spraw organizacyjnych: 1) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym remontem budynku Urzędu, konserwacją inwentarza biurowego oraz zarządzanie budynkiem Urzędu, 2) Prowadzenie nadzoru nad pracą sprzątaczki Urzędu, 3) Prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem i przygotowania spisu ludności i mieszkań, 4) Zapewnienie techniczno - materialnych warunków pracy terytorialnej Komisji wyborczej i obwodowych komisji wyborczych, 5) Prowadzenie ewidencji umów cywilno - prawnych dotyczących używania pojazdów do celów służbowych, 6) Dokonywanie analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo - technicznego w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne, 7) Nadzór nad aktualizacją wywieszek informacyjnych i tablic informacyjnych Urzędu, 8) Kasowanie środków trwałych i wyposażeń, 9) Weryfikacja faktur i rachunków pod względem formalnym, normatywnym i rachunkowym oraz przekazywanie ich do Referatu Finansowego, 10) Zapewnianie obsługi i zabezpieczanie łączności telefonicznej i fax, telefonów komórkowych, 11) Prowadzenie obsługi centrali telefonicznej i fax, 12) Prowadzenie kalendarium Wójta, 13) Prowadzenie ewidencji prenumeraty zakupionych książek i wydawnictw specjalistycznych 14) Prowadzenie ewidencji pieczątek, 15) Prowadzenie dzienników korespondencji, 16) Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, 17) Prowadzenie ewidencji, zamawiania i rozliczania znaczków i opłat pocztowych, 18) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci Urzędowych, 19) Przygotowanie pomieszczeń i obsługa w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, 2.W zakresie spraw kadrowych: 1) Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 2) Prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami i funduszami płac, 3) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz udzielan |