Strona Podmiotowa: Gmina Sterdyń

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Ewidencja ludności
Symbol stanowiska: El
Nazwa stanowiska: do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych:
1)Prowadzenie dokumentacji ewidencji mieszkańców w postaci kart osobowych
mieszkańców,
2)Prowadzenie ewidencji pobytu czasowego obywateli polskich i cudzoziemców,
3)Prowadzenie i aktualizowanie komputerowej bazy danych w zakresie ewidencji
ludności,
4)Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu zameldowań i wymeldowań,
5)Wydawanie poświadczeń zameldowania na pobyt stały i czasowy,
6)Współdziałanie z "PESEL", TBD, USC, urzędami gmin, organami policji i
wojskowymi w sprawach wynikających z ruchu ludności i w zakresie
przestrzegania dyscypliny meldunkowej oraz w związku z wystawianiem
dokumentów tożsamości,
7)Wydawanie, wymiana i kasowanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
8)Sporządzanie wymaganych ustawowo wykazów,
9)Prowadzenie archiwum teczek dokumentów tożsamości oraz dokumentacji
ewidencyjnej,
10)Prowadzenie podstawowych spraw obywateli wynikających z ustawy o ewidencji
ludności i dowodach osobistych,
11)Prowadzenie spraw z zakresu spisu ludności i mieszkań,
12)Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów:
Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, Wójta, do Rady Gminy, Rady Powiatu i Sejmiku Wojewódzkiego, do Parlamentu Europejskiego, sołtysów i Rad Sołeckich oraz referendów a w szczególności:
a) prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców Gminy,
b) sporządzanie, aktualizacja i weryfikacja spisu wyborców,
c) składanie meldunków do Krajowego Biura Wyborczego,
d) przyjmowanie wniosków o wpisanie do rejestru wyborców,
e) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania

2. W zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii:
1)Opracowywanie i realizacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
2)Opracowywanie i realizacja gminnego programu przeciwdziałania narkomanii,
3)Współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4)Nadzór pracy świetlicy socjoterapeutycznej,
5)Działanie na rzecz tworzenia lokalnej koali1. W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych:
1)Prowadzenie dokumentacji ewidencji mieszkańców w postaci kart osobowych
mieszkańców,
2)Prowadzenie ewidencji pobytu czasowego obywateli polskich i cudzoziemców,
3)Prowadzenie i aktualizowanie komputerowej bazy danych w zakresie ewidencji
ludności,
4)Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu zameldowań i wymeldowań,
5)Wydawanie poświadczeń zameldowania na pobyt stały i czasowy,
6)Współdziałanie z "PESEL", TBD, USC, urzędami gmin, organami policji i
wojskowymi w sprawach wynikających z ruchu ludności i w zakresie
przestrzegania dyscypliny meldunkowej oraz w związku z wystawianiem
dokumentów tożsamości,
7)Wydawanie, wymiana i kasowanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
8)Sporządzanie wymaganych ustawowo wykazów,
9)Prowadzenie archiwum teczek dokumentów tożsamości oraz dokumentacji
ewidencyjnej,
10)Prowadzenie podstawowych spraw obywateli wynikających z ustawy o ewidencji
ludności i dowodach osobistych,
11)Prowadzenie spraw z zakresu spisu ludności i mieszkań,
12)Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów:
Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, Wójta, do Rady Gminy, Rady Powiatu i Sejmiku Wojewódzkiego, do Parlamentu Europejskiego, sołtysów i Rad Sołeckich oraz referendów a w szczególności:
a) prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców Gminy,
b) sporządzanie, aktualizacja i weryfikacja spisu wyborców,
c) składanie meldunków do Krajowego Biura Wyborczego,
d) przyjmowanie wniosków o wpisanie do rejestru wyborców,
e) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania

2. W zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii:
1)Opracowywanie i realizacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
2)Opracowywanie i realizacja gminnego programu przeciwdziałania narkomanii,
3)Współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4)Nadzór pracy świetlicy socjoterapeutycznej,
5)Działanie na rzecz tworzenia lokalnej koali1. W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych:
1)Prowadzenie dokumentacji ewidencji mieszkańców w postaci kart osobowych
mieszkańców,
2)Prowadzenie ewidencji pobytu czasowego obywateli polskich i cudzoziemców,
3)Prowadzenie i aktualizowanie komputerowej bazy danych w zakresie ewidencji
ludności,
4)Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu zameldowań i wymeldowań,
5)Wydawanie poświadczeń zameldowania na pobyt stały i czasowy,
6)Współdziałanie z "PESEL", TBD, USC, urzędami gmin, organami policji i
wojskowymi w sprawach wynikających z ruchu ludności i w zakresie
przestrzegania dyscypliny meldunkowej oraz w związku z wystawianiem
dokumentów tożsamości,
7)Wydawanie, wymiana i kasowanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
8)Sporządzanie wymaganych ustawowo wykazów,
9)Prowadzenie archiwum teczek dokumentów tożsamości oraz dokumentacji
ewidencyjnej,
10)Prowadzenie podstawowych spraw obywateli wynikających z ustawy o ewidencji
ludności i dowodach osobistych,
11)Prowadzenie spraw z zakresu spisu ludności i mieszkań,
12)Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów:
Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, Wójta, do Rady Gminy, Rady Powiatu i Sejmiku Wojewódzkiego, do Parlamentu Europejskiego, sołtysów i Rad Sołeckich oraz referendów a w szczególności:
a) prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców Gminy,
b) sporządzanie, aktualizacja i weryfikacja spisu wyborców,
c) składanie meldunków do Krajowego Biura Wyborczego,
d) przyjmowanie wniosków o wpisanie do rejestru wyborców,
e) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania

2. W zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii:
1)Opracowywanie i realizacja gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
2)Opracowywanie i realizacja gminnego programu przeciwdziałania narkomanii,
3)Współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4)Nadzór pracy świetlicy socjoterapeutycznej,
5)Działanie na rzecz tworzenia lokalnej koali

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Renata Piwko
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Renata Piwko
Data wytworzenia informacji 2006-03-13
Data udostępnienia informacji 2006-03-13