1.W zakresie mienia komunalnego: 1) Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków mienia komunalnego, 2) Prowadzenie nazewnictwa ulic, 3) Nadawanie numerów nieruchomości, 4) Prowadzenie komunalizacji mienia, 5) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami (sprzedaż, oddanie w najem, dzierżawę lub używanie, w wieczyste użytkowanie, w zarząd itp.) 6) Wykonywanie praw pierwokupu, 7) Prowadzenie wykupu gruntów na cele inwestycji publicznych realizowane przez gminę, 8) Gospodarowanie nieruchomościami oddanymi w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd oraz windykacja należności z tego tytułu, 9) Rozgraniczenie i podział nieruchomości, 10) Organizowanie działań i przygotowanie postępowań wywłaszczeniowych nieruchomości położonych na obszarach przeznaczonych w planach miejscowych na cele publiczne, 11) Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dotyczące osób fizycznych, zgodnie z wnioskami użytkowników wieczystych, 12) Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych, 13) Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem Gminy: a) tworzenie mieszkaniowego zasobu, b) lokale socjalne i zastępcze, c) przydział lokali i ich zamiana, d) sprzedaż lokali mieszkalnych, e) ustalenie stawki bazowej czynszu i stawki za najem lokali socjalnych, 14) Współudział w przeprowadzaniu inwentaryzacji składników mienia komunalnego 2.W zakresie planowania przestrzennego: 1) Przygotowanie i koordynowanie zadań związanych ze sporządzeniem projektów planu zagospodarowaniu przestrzennego, 2) Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 3) Wydawanie decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego, 4) Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, 5) Ocena postępów w opracowaniu planów miejscowych i wieloletnich programów, 6) Wydawanie opinii o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego, 7) Prowadzenie rejestru wydanych decyzji, 8) Wykonywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodaro1.W zakresie mienia komunalnego: 1) Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków mienia komunalnego, 2) Prowadzenie nazewnictwa ulic, 3) Nadawanie numerów nieruchomości, 4) Prowadzenie komunalizacji mienia, 5) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami (sprzedaż, oddanie w najem, dzierżawę lub używanie, w wieczyste użytkowanie, w zarząd itp.) 6) Wykonywanie praw pierwokupu, 7) Prowadzenie wykupu gruntów na cele inwestycji publicznych realizowane przez gminę, 8) Gospodarowanie nieruchomościami oddanymi w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd oraz windykacja należności z tego tytułu, 9) Rozgraniczenie i podział nieruchomości, 10) Organizowanie działań i przygotowanie postępowań wywłaszczeniowych nieruchomości położonych na obszarach przeznaczonych w planach miejscowych na cele publiczne, 11) Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dotyczące osób fizycznych, zgodnie z wnioskami użytkowników wieczystych, 12) Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych, 13) Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem Gminy: a) tworzenie mieszkaniowego zasobu, b) lokale socjalne i zastępcze, c) przydział lokali i ich zamiana, d) sprzedaż lokali mieszkalnych, e) ustalenie stawki bazowej czynszu i stawki za najem lokali socjalnych, 14) Współudział w przeprowadzaniu inwentaryzacji składników mienia komunalnego 2.W zakresie planowania przestrzennego: 1) Przygotowanie i koordynowanie zadań związanych ze sporządzeniem projektów planu zagospodarowaniu przestrzennego, 2) Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 3) Wydawanie decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego, 4) Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, 5) Ocena postępów w opracowaniu planów miejscowych i wieloletnich programów, 6) Wydawanie opinii o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego, 7) Prowadzenie rejestru wydanych decyzji, 8) Wykonywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodaro1.W zakresie mienia komunalnego: 1) Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków mienia komunalnego, 2) Prowadzenie nazewnictwa ulic, 3) Nadawanie numerów nieruchomości, 4) Prowadzenie komunalizacji mienia, 5) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami (sprzedaż, oddanie w najem, dzierżawę lub używanie, w wieczyste użytkowanie, w zarząd itp.) 6) Wykonywanie praw pierwokupu, 7) Prowadzenie wykupu gruntów na cele inwestycji publicznych realizowane przez gminę, 8) Gospodarowanie nieruchomościami oddanymi w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd oraz windykacja należności z tego tytułu, 9) Rozgraniczenie i podział nieruchomości, 10) Organizowanie działań i przygotowanie postępowań wywłaszczeniowych nieruchomości położonych na obszarach przeznaczonych w planach miejscowych na cele publiczne, 11) Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dotyczące osób fizycznych, zgodnie z wnioskami użytkowników wieczystych, 12) Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych, 13) Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem Gminy: a) tworzenie mieszkaniowego zasobu, b) lokale socjalne i zastępcze, c) przydział lokali i ich zamiana, d) sprzedaż lokali mieszkalnych, e) ustalenie stawki bazowej czynszu i stawki za najem lokali socjalnych, 14) Współudział w przeprowadzaniu inwentaryzacji składników mienia komunalnego 2.W zakresie planowania przestrzennego: 1) Przygotowanie i koordynowanie zadań związanych ze sporządzeniem projektów planu zagospodarowaniu przestrzennego, 2) Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 3) Wydawanie decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego, 4) Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, 5) Ocena postępów w opracowaniu planów miejscowych i wieloletnich programów, 6) Wydawanie opinii o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego, 7) Prowadzenie rejestru wydanych decyzji, 8) Wykonywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodaro |