Do zadań samodzielnego stanowiska pracy do spraw obsługi Rady Gminy i kadr należy w szczególności: 1)przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy projektów uchwał Rady, 2)przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy projektów zarządzeń Wójta, 3)prowadzenie rejestru uchwał Rady i zarządzeń Wójta oraz przechowywania tych dokumentów, 4)przekazywanie - za pośrednictwem kancelarii - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 5)przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i Komisji Rady, 6)podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady oraz jej Komisji, 7)protokołowanie sesji, zebrań i spotkań Rady oraz posiedzeń Komisji, 8)prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady oraz komisji Rady, 9)prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta, 10)prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, 11)organizowanie szkoleń radnych i członków Komisji Rady, 12)współpraca z Referatem Organizacyjno-Społecznym w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych przy realizacji zamówień dotyczących funkcjonowania Rady, 13)prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 14)załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników oraz praktykantów przyjmowanych do odbycia praktyk w Urzędzie, 15)prowadzenie spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, wychowawczych oraz szkoleniowych, 16)ewidencjonowanie czasu pracy i zwolnień lekarskich pracowników Urzędu oraz okresowa ich analiza, 17)wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących pracy, 18)organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników.
|